Πήρε τρία παιδιά από το Ίδρυμα Νεότητας

Ένας 35χρονος Αφγανός

Ενημερώθηκε: 14.08.2011 // 11:36

Στο Λιμάνι του Πειραιά εντοπίστηκε και συνελήφθη τα ξημερώματα από άνδρες του Λιμεναρχείου ένας 35χρονος Αφγανός , ο οποίος ξεσήκωσε το απόγευμα του Σαββάτου τις διωκτικές αρχές του Ρεθύμνου, όταν πήγε στο Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας στα Ανώγεια και πήρε 3 ανήλικους, εκ των οποίων, όπως δηλώνει ο ένας είναι γιος του.
 Σύμφωνα πάντως με την αστυνομία , τα παιδιά, ηλικίας 13, 14 και 15 ετών , ακολούθησαν τον ενήλικα με την θέληση τους.
CRETALIVE.GR
..........................................................................................................................................................

Συνελήφθη για αυθαιρετο ..νεκροταφείο

Ο Δήμαρχος Γλυφάδας

Ενημερώθηκε: 14.08.2011 // 11:05

Για απόπειρα παράνομης δημιουργίας νεκροταφείου στη Α' Ζώνη Προστασίας του Υμηττού εγκαλείται ο δήμαρχος Γλυφάδας Κωνσταντίνος Κόκκορης. Με τη συμβολή του μητροπολίτη Γλυφάδας Παύλου κατέλαβε χώρο εντός αναδασωτέας περιοχής προκειμένου να εγκατασταθεί νεκροταφείο και με μη νόμιμες πρακτικές να δημιουργηθεί τετελεσμένο, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Περιβάλλοντος, που τονίζει ότι θα κινήσει όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την παραδειγματική εφαρμογή του νόμου στην απόδοση ευθυνών και ποινών.

Για την υπόθεση διενεργείται προκαταρκτική εξέταση από τον αρμόδιο εισαγγελέα υπό την εποπτεία της εισαγγελέως Πρωτοδικών, Ελένης Ράϊκου, ενώ αστυνομική δύναμη περιφρουρεί το χώρο -όπου μεταφέρθηκε και προκατασκευασμένη εκκλησία.

Ο Κωνσταντίνος Κόκκορης συνελήφθη το Σάββατο με τη διαδικασία του αυτοφώρου, αφέθηκε ελεύθερος νωρίς το απόγευμα και παραπέμπεται σε τακτική δικάσιμο, όπως αναφέρει ο ΣΚΑΙ.

Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό ο δήμαρχος δήλωσε ότι «για εμένα ήταν ηθικό αυτό που κάναμε», διέψευσε καταγγελίες πολιτών ότι δέχθηκαν επίθεση από στελέχη του δήμου, και επισήμανε ότι το πρόβλημα ταφής στη Γλυφάδα είναι πολύ οξύ.

Σε ανακοίνωση του υπουργείου Περιβάλλοντος αναφέρεται ότι «την Παρασκευή, 12 Αυγούστου, ο Δήμαρχος Γλυφάδας με τη συμβολή του Μητροπολίτη Γλυφάδας, ενεργώντας αυθαίρετα, κατέλαβε χώρο εντός αναδασωτέας περιοχής στην Α' Ζώνη του Υμηττού, περιοχή που φέρεται να εμπίπτει σε απαγορευτικές διατάξεις [αναδασωτέα λόγω πυρκαγιάς, προστατευόμενη με Προεδρικό Διάταγμα περιοχή, όπου απαγορεύεται κάθε χρήση για λόγους προστασίας του ορεινού όγκου], προκειμένου να εγκατασταθεί νεκροταφείο και με μη νόμιμες πρακτικές να δημιουργηθεί 'τετελεσμένο».

Ο υπουργός Περιβάλλοντος διά της αρμόδιας Ειδικής Γραμματείας Επιθεώρησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας ζήτησε άμεσα να σταματήσει κάθε ενέργεια αυθαίρετης εγκατάστασης νεκροταφείου από το Δήμο Γλυφάδας και να γίνουν οι δέουσες ενέργειες για τη διερεύνηση όλων των πτυχών του ζητήματος, επισημαίνεται.

Και το σχετικό δελτίο Τύπου συνεχίζει: «Αναγνωρίζοντας ότι είναι γεγονός η έλλειψη χώρων ταφής στην Αθήνα, ο Οργανισμός Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας θα προβεί, για πρώτη φορά, κατά προτεραιότητα και άμεσα, στη συνολική -και όχι αποσπασματική ανά Δήμο- χωροθέτηση νέων περιοχών για χρήση νεκροταφείων, που θα εξυπηρετούν ομάδες Δήμων του Μητροπολιτικού συγκροτήματος της Αθήνας με παρόμοιο έλλειμμα. Επισημαίνεται ότι ο Δήμος Γλυφάδας υπέβαλε μεταξύ άλλων αίτημα για ανεύρεση τέτοιου χώρου μόλις μία ημέρα (την Πέμπτη) πριν την επιχείρηση κατάληψης της αναδασωτέας έκτασης»
CRETALIVE.GR
..................................................................................................................................................

Ομολόγησε την κλοπή του αυτοκινήτου

Στο Ηράκλειο

Ενημερώθηκε: 14.08.2011 // 10:47

Για κλοπή αυτοκινήτου συνελλήφθη το βράδυ του Σαββάτου από Αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ηρακλείου ένας 30χρονος Ηρακλειώτης 
 Σύμφωνα με την αστυνομία, είχε αφαίιρέσει ΙΧΕ αυτοκίνητο ιδιοκτησίας 30χρονου  ,  πράξη την οποία ομολόγησε  στην Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ηρακλείου υποδεικνύοντας ταυτόχρονα το σημείο που είχε εγκαταλείψει το όχημα το οποίο και αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη του.
CRETALIVE.GR
..................................................................................................................................................
"Ήταν θέλημα θεού να ζήσω"
"Ήταν θέλημα θεού να ζήσω" δηλώνει στην Κυριακάτικη Espresso ο Μανώλης Κονταρός. Ο δημοφιλής καλλιτέχνης στην εφ όλης της ύλης συνέντευξη του στην εφημερίδα αναφέρεται στην περιπέτεια που έζησε αλλά και στην επόμενη μέρα.

Το πλήρες κείμενο της συνέντευξης έχει ως εξής:

"Ο Μανώλης Κονταρός ξεπέρασε τα μεγάλα προβλήματα και κάθε μέρα που περνάει βρίσκεται όλο και πιο κοντά στον στόχο του να περπατήσει ξανά και να επιστρέψει στο τραγούδι. Με τη βοήθεια των ιατρών του έχει ήδη ξεκινήσει να στέκεται όρθιος και κάνει τα πρώτα του βήματα...

Συναντήσαμε τον δημοφιλή τραγουδιστή στο Λουτράκι, όπου βρίσκεται εδώ και ενάμιση μήνα μαζί με την οικογένειά του. Το σπίτι όπου μένει διαθέτει πισίνα και είναι διαμορφωμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να κινείται και να κάνει τις απαραίτητες ασκήσεις με τέσσερις φυσιοθεραπευτές ακολουθώντας ένα οκτάωρο, καθημερινό πρόγραμμα, σύμφωνα με τις υποδείξεις των Γερμανών ιατρών του.

Ο Μανώλης Κονταρός άνοιξε την καρδιά του στην «Espresso της Κυριακής» και για πρώτη φορά μίλησε για τον Γολγοθά που περνάει μετά το αυτοκινητικό ατύχημα το οποίο τον καθήλωσε για πολλούς μήνες στο κρεβάτι και στη συνέχεια σε αναπηρικό καροτσάκι.

- Κύριε Κονταρέ, σε τι φάση σας βρίσκουμε;Εδώ και οκτώ μήνες ανεβαίνω έναν Γολγοθά, αλλά τώρα αυτήν την ανηφόρα πότε-πότε την ανεβαίνω και όρθιος. Εχω ήδη ξεκινήσει να σηκώνομαι και κάνω τα πρώτα μου βήματα με πι. Πάντα ήμουνα αισιόδοξος ότι θα πάνε όλα καλά, αλλά τώρα πιο πολύ, γιατί επιτέλους βλέπω φως στο τούνελ.

- Από πού αντλείτε αυτήν τη δύναμη;Η αλήθεια είναι ότι ένας άνθρωπος που είναι αρτιμελής και ενεργός, όταν καθηλώνεται σε αναπηρικό καροτσάκι, αισθάνεται δύσκολα, άβολα... Οταν όμως υπάρχει στόχος στη ζωή του ανθρώπου, υπάρχει και ενδιαφέρον. Εγώ λοιπόν έχω στόχο να περπατήσω ξανά και πιστεύω ότι θα τα καταφέρω. Μεγάλη δύναμη βεβαίως αντλώ από την οικογένειά μου και πρώτα απ’ όλα από τη γυναίκα μου, που είναι συνέχεια δίπλα και με βοηθάει στην κατάσταση που βρίσκομαι, και τους φίλους μου, οι οποίοι μου σσυμπαραστέκονται με μεγάλη αγάπη και αληθινό ενδιαφέρον.

- Οι φίλοι και οι θαυμαστές σας, οι Κρητικοί κυρίως, σας έχουν δείξει την αγάπη τους με πάρα πολλούς τρόπους. Μέχρι και λειτουργίες έκαναν για την υγεία σας...Ναι, έχουν κάνει πάρα πολλά πράγματα για μένα και τους ευχαριστώ πολύ. Δεν σας κρύβω ότι ένιωσα πάρα πολύ όμορφα με την αγάπη του κόσμου. Γιατί πάντα ήμουν αληθινός με τον κόσμο, του έδινα την αγάπη μου και τώρα και εκείνοι μου έδειξαν ότι το είχαν καταλάβει αυτό και μου το ανταπέδωσαν. Πολλοί ήρθαν στη Γερμανία για να με δουν. Μου έκανε δε τρομερή εντύπωση η αγάπη των Ελλήνων που ζουν στη Γερμανία. Με έκαναν να νιώσω λες και ήμουν στην πόλη μου. Ειδικά κάποιες οικογένειες ήταν κάθε μέρα μαζί μου.

- Ολη αυτή η δοκιμασία που περνάτε τι σας δίδαξε για τη ζωή;Σίγουρα μέσα απ’ αυτήν τη δοκιμασία έχω δει πόση αξία έχει η ίδια η ζωή και ο ίδιος μας ο εαυτός, που δεν τον προσέχουμε όσο πρέπει, αλλά και τα αγαπημένα μας πρόσωπα.

- Ενας άνθρωπος σε αναπηρικό καροτσάκι που βλέπει ειδήσεις στην τηλεόραση οι οποίες αφορούν τις οικονομικές δυσκολίες της εποχής μας τι σκέφτεται;Οσα αγαθά κι όση δόξα να έχει ο άνθρωπος στη ζωή του, όταν δεν έχει την υγεία του, δεν έχει τίποτα. Το παν είναι να είμαστε υγιείς. Οταν δεν έχουμε υγεία, όλα χάνονται. Εχω παλέψει πάρα πολύ στη ζωή μου για να φτιάξω μια καριέρα, τα τελευταία χρόνια μάλιστα ήμουν σε πολύ καλό επίπεδο, και όλα γκρεμίστηκαν μέσα σε ένα λεπτό...

- Ποια ήταν η στιγμή που σας φόβισε περισσότερο σε όλον αυτόν τον Γολγοθά που ανεβήκατε;Μία από τις πρώτες ημέρες που ήμουνα στη Χαϊδελβέργη οι Γερμανοί ιατροί, οι οποίοι ομολογουμένως είναι πολύ καλοί στη δουλειά τους, μιλώντας για το πρόβλημα της υγείας μου δεν μου άφησαν και πολλά περιθώρια ότι θα μπορούσα να περπατήσω ξανά. Μάλιστα, μου έφεραν προσπέκτους και μου έδειξαν τι καροτσάκι πρέπει να πάρω, πώς να διαμορφώσω το σπίτι μου από εδώ και πέρα... Εκείνη η ημέρα ήταν πολύ δύσκολη για μένα. Γενικά, όταν έχεις κάνει τρεις εγχειρήσεις στην καρδιά, τη σπονδυλική στήλη και στο γόνατο, φοβάσαι το παραμικρό. Τι να λέμε... Ακόμα και τώρα είναι πολλές οι στιγμές που φοβάμαι.

- Υπάρχουν φορές που έχετε κλάψει για όλο αυτό που σας συνέβη; Εκφράζετε τα συναισθήματά σας;Είμαι ευαίσθητος και έχω κλάψει πολλές φορές στη ζωή μου. Σε πολλούς φίλους μου που ερχόντουσαν να με δούνε στον Ευαγγελισμό δεν μπορούσα να τους μιλήσω, γιατί έκλαιγα. Είμαι πολύ αληθινός και εκφράζω τα συναισθήματά μου. Από την άλλη όμως, έχω τεράστια υπομονή και ηρεμία, κάτι που χρειάζεται πολύ σε όλο αυτό που έχω περάσει και περνάω ακόμα.

- Υπήρξε ποτέ στιγμή που είπατε «Θεέ μου, γιατί σε μένα αυτό»;Δεν έχω βλάψει ποτέ άνθρωπο, δεν κρύβω μέσα μου αμαρτίες για να πάθω τέτοιο κακό. Πιστεύω στον Θεό και ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο και σώθηκα. Ηταν θέλημα Θεού να ζήσω!

- Τώρα που τα πράγματα είναι καλύτερα, τι εξήγηση δίνετε γι’ αυτό που σας συνέβη;Εχω αναρωτηθεί πολλές φορές γιατί να το πάθω αυτό και η απάντηση που δίνω είναι ότι ίσως να το έπαθα για να δω κάποια πράγματα από την αρχή και πιο ρεαλιστικά. Να κάνω ένα διάλειμμα στη ζωή μου και αυτό ίσως μου κάνει καλό. Αν θέλει ο Θεός και πάνε όλα καλά, θα βγω στην κοινωνία πιο χρήσιμος.

«Εχω συγχωρήσει τον άνθρωπο που με χτύπησε με το αυτοκίνητό του»

- Ο άνθρωπος που σας χτύπησε με το αυτοκίνητό του τι στάση κράτησε μετά το ατύχημα; Εχει έρθει να σας δει;
Εμένα, όχι. Κάποια στιγμή είδε την αδελφή μου και έκανε δύο τηλέφωνα... Σίγουρα, δεν το έκανε επίτηδες, αλλά με τη στάση του έχει δείξει ότι δεν έχει καταλάβει τι ζημιά προκάλεσε σε έναν άνθρωπο.

- Τον έχετε συγχωρήσει για όλο αυτό που σας προκάλεσε;Εχω μάθει να παλεύω στη ζωή μου, να ξεπερνάω τα εμπόδια και να πηγαίνω πάντα μπροστά. Τον έχω συγχωρήσει αυτόν τον άνθρωπο, γιατί δεν θέλω να έχω εμπόδια στο διάβα μου. Αν δεν τον είχα συγχωρήσει, θα ήταν ένα εμπόδιο που θα έπρεπε να το βγάλω από μπροστά μου... Εύχομαι κάποια στιγμή να καταλάβει τι έκανε…

«Είμαι μαχητής»

- Από εδώ και πέρα θα κάνετε τα ίδια πράγματα που κάνατε ή έχετε αποφασίσει να χαράξετε καινούργια πορεία αφαιρώντας και προσθέτοντας κάποια πράγματα;Οσον αφορά τη δουλειά μου, δεν θα αλλάξω τίποτα, θα συνεχίσω να κάνω αυτό που μου αρέσει και αγαπώ πάρα πολύ. Αυτό που θα αλλάξω είναι το να αφιερώσω περισσότερο χρόνο σε εμένα και στην οικογένειά μου. Είμαι βιοπαλαιστής, έχω φτιάξει και τη δική μου πολυμελή οικογένεια και θα συνεχίσω να την παλεύω τη ζωή με όποιον τρόπο ξέρω, για να καλύψω το επαγγελματικό κενό που δημιουργήθηκε μετά το ατύχημα. Κατάγομαι από φτωχή οικογένεια και δεν μου έχει χαριστεί τίποτα στη ζωή μου. Ο,τι έχω αποκτήσει είναι με πάρα πολύ κόπο. Είμαι μαχητής.

- Γνωρίζω ότι έχετε γράψει κάποια τραγούδια εμπνευσμένα από την περιπέτειά σας που θα κυκλοφορήσουν μόλις γίνετε εντελώς καλά. Θέλετε να μας αποκαλύψετε έναν στίχο από τη νέα δουλειά σας;Θα σας πως ένα που τα λέει όλα: «Μοίρα μου θα σε γλεντήσω - αφού μ’ άφησες να ζήσω - κι όνειρα θα ξανακάνω - πως θα σηκωθώ επάνω». "

ESPRESSO
.............................................................................................................................................................
Ένα γατόψαρο , βάρους 88 κιλών!
 undefined
 

Δεν πίστευε στα μάτια του ο τουρίστας όταν ενώ ψάρευε στον ποταμό Έβρο της Ισπανίας κοντά στην Ταραγκόνα συνειδητοποίησε ότι όχι απλά είχε πιάσει ένα γατόψαρο αλμπίνο, αλλά ότι το ψάρι ήταν πάνω από... 2 μέτρα μήκος και “ασήκωτο”.

Επί μισή ώρα παιδευόταν λέει ο Κρις Γκρίμερ που για να έχει την κλασική ... απόδειξη ότι το έπιασε, τη σχετική φωτογραφία δηλαδή, χρειάστηκε και δυο φίλους του για να το σηκώσουν.
Η ψαριά πάει για ρεκορ γκίνες αφού το ψάρι έχει μήκος 2,44 μέτρα και βάρος 88 κιλά.
NEWSIT.GR
.......................................................................................................................................................
Διεθνές ένταλμα σύλληψης για Ψωμιάδη!
undefined

Διεθνές ένταλμα σύλληψης του Μάκη Ψωμιάδη απέστειλε στις αρμόδιες διεθνής Αρχές η Εισαγγελία Εφετών.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την εφημερίδα "Καθημερινή"  η Εισαγγελία Εφετών απέστειλε στις αρμόδιες διεθνής αρχές διεθνές ένταλμα σύλληψης για τον ποδοσφαιρικό παράγοντα ο οποίος φυγοδικεί από τα μέσα Ιουλίου.

Ο Μάκης Ψωμιάδης καταζητείται από τις Αστυνομικές Αρχές, με την κατηγορία περί στημένων παιχνιδιών και παράνομου στοιχηματισμού, ωστόσο ακόμα δεν έχει εντοπιστεί.

Στο μεταξύ, σύμφωνα επίσης με την «Καθημερινή», ο ανακριτής έλαβε από την UEFA νέα στοιχεία που αφορούν παράνομο στοιχηματισμό από 20 άτομα τα οποία αναφέρονται με ονοματεπώνυμο. Σε αυτά τα ονόματα δεν συγκαταλέγονται ποδοσφαιρικοί παράγοντες, ωστόσο τα κέρδη που αποκόμισαν οι «παίκτες» ανέρχονται σε 30-50 χιλιάδες λίρες, ενώ υπάρχει περίπτωση που ένα άτομο κέρδισε από ένα παιχνίδι 500.000 λίρες.
NEWSIT.GR
..............................................................................................................................................
Πεντάχρονο κοριτσάκι έπεσε από το μπαλκόνι και σκοτώθηκε
Αδιευκρίνιστες παραμένουν οι συνθήκες υπό τις οποίες ένα πεντάχρονο κορίτσι έπεσε από το μπαλκόνι του διαμερίσματος όπου διέμενε με τους γονείς του στη Λάρνακα, με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο.

Σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές, το άτυχο κοριτσάκι βρισκόταν μόνο του στο διαμέρισμα και έβλεπε τηλεόραση.

Κάποια στιγμή βγήκε στο μπαλκόνι και ανέβηκε στον καναπέ που βρισκόταν εκεί.

Φαίνεται πως η μικρή έχασε την ισορροπία της με αποτέλεσμα να πέσει στο κενό από ύψος περίπου 10 μέτρων και να τραυματιστεί θανάσιμα.

Το άτυχο κοριτσάκι εντόπισαν γείτονες, οι οποίοι ειδοποίησαν αμέσως την Αστυνομία και ασθενοφόρο. Μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας, ήταν όμως ήδη αργά.

NEWSBEAST.GR
................................................................................................................................................
Αυτοκίνητα - έργα τέχνης στο Παλιό Τελωνείο Χανίων

Με ελεύθερη είσοδο

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Παλαιών Αυτοκινήτων Κρήτης – ΣΙΠΑΚ πιστός στο ραντεβού του και φέτος διοργανώνει για 5η συνεχόμενη χρονιά έκθεση κλασσικών αυτοκινήτων στο χώρο του παλιού τελωνείου στο Ενετικό Λιμάνι Χανίων.

Αυτοκίνητα που έχουν φτιαχτεί με αγάπη και μεράκι μετατρέπονται σε πραγματικά έργα τέχνης, προσφέροντας την ευκαιρία για ένα μοναδικό ταξίδι στην ιστορία του αυτοκινήτου.

Η έκθεση, που τρέχει ήδη με μεγάλη επιτυχία και προσέλευση κόσμου, άνοιξε τις πύλες της την Δευτέρα και θα διαρκέσει μέχρι και την Κυριακή 21 Αυγούστου.

Οι ώρες λειτουργίας καθημερινά είναι από τις 11:00 το πρωί μέχρι τις 14:30 και από τις 18:00 το απόγευμα μέχρι τις 23:00 το βράδυ.

H είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό.
Πηγή: Flashnews.gr
............................................................................................................................................................
Νεκρός 10χρονος από σφαίρα στο κεφάλι
Ένα παιδί δέκα ετών έχασε τη ζωή του ύστερα από σφαίρα που δέχτηκε στο κεφάλι.
Το αιματηρό συμβάν συνέβη στο Ζεφύρι το Σάββατο (13/8).
Οι γονείς του 10χρονου εντόπισαν το αγόρι σε μια λίμνη αίματος ενώ οι γιατροί διαπίστωσαν το θάνατό του.
Η αστυνομία διεξάγει έρευνα για το τραγικό περιστατικό.
COSMOGR
........................................................................................................................................................
Άγρια δολοφονία στην Ελευσίνα
Δολοφονημένος σε παράδρομο της Αττικής Οδού στην ελευσίνα βρέθηκε τα ξημερώματα υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας σεκιούριτι. Οι δράστες - σύμφωνα με την αστυνομία - πήραν το αυτοκίνητο του άτυχου άνδρα και στη συνέχεια το χρησιμοποίησαν σε ένοπλη ληστεία υπαλλήλου των διοδίων της Αττικής Οδού στο Ρουπάκι Ασπροπύργου, με λεία 150 ευρώ.

Εξαρση της εγκληματικότητας το πρώτο εξάμηνο του 2011 δείχνουν τα στειχεία της αστυνομίας. 3363 ληστείες σε όλη τη χώρα - 226 περισσότερες σε σχέση με πέρυσι σε σπίτια, 82 σε καταστήματα και 25 σε βενζινάδικα.
NOOZ.GR
........................................................................................................................................
Τραγωδία σε συναυλία
Τραγωδία σημειώθηκε κατά τη διάρκεια συναυλίας στην Ιντιανάπολη των Ηνωμένων Πολιτειών, όταν  λόγω τουδυνατού αέρα κατέρρευσε τμήμα της σκηνής.
Τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν και τουλάχιστον σαράντα  τραυματίσθηκαν όταν, λίγα λεπτά πριν από την εμφάνιση του αμερικανικού ντουέτου της κάντρι «Σούγκαρλαντ», κατέρρευσε κυριολεκτικά η σκηνή του Hoosier Lottery Grandstand.

Πολλοί από τους τραυματίες είναι άνθρωποι της διοργάνωσης της συναυλίας, καθώς κάτω από τη σκηνή στεγάζονταν καμαρίνια και άλλες εγκαταστάσεις.

«Είμαστε καλά. Προσευχόμαστε για τους οπαδούς μας και το λαό της Ιντιανάπολις. Ζητούμε να κάνετε και εσείς το ίδιο», αναφέρει το συγκρότημα στο μήνυμα του στο Twitter.
STAR.GR
...............................................................................................................................................................
Σκότωσαν 25χρονο για 150 ευρώ!
Δεν έχουν τέλος οι αιματηρές ληστείες τις τελευταίες ημέρες, με τους κακοποιούς να μην διστάζουν να σκοτώσουν τα θύματα τους, ακόμη και για λίγα ευρώ.

Περίπου στη 1 τα ξημερώματα δυο άγνωστοι πυροβόλησαν και τραυμάτισαν θανάσιμα 25χρονο υπάλληλο εταιρείας φύλαξης, ο οποίος πραγματοποιούσε περιπολία στην Αττική Οδό.

Οι δράστες στη συνέχεια πήραν το όχημα στο οποίο επέβαινε ο νεαρός και λήστεψαν τα διόδια Ρουπακίου, αποσπώντας μόλις 150 ευρω.
Το όχημα βρέθηκε στη Γέφυρα Ασπροπύργου, στο ΙΚΑ, ενώ λίγο αργότερα η αστυνομία εντόπισε το πτώμα του άτυχου νεαρού στο 4ο χλμ της Αττικής Οδού, στην Ελευσίνα.
PROTOTHEMA.GR
.....................................................................................................................................................

Είχε τα κλεμμένα στο ποιμνιοστάσιο του

Ένας 47χρονος στον Αποκόρωνα

Ενημερώθηκε: 14.08.2011 // 12:19

Για ζωοκλοπή 50 προβατοειδών συνελήφθη ένας 47χρονος στον Αποκόρωνα Χανίων, από άνδρες του Τμήματος Αστυνομικών Επιχειρήσεων Αποκορώνου,
Την κλοπή κατήγγειλε το πρωί του Σαββάτου ένας 66χρονος κτηνοτρόφος , που είπε στους αστυνομικούς του Τμήματος Βάμου ότι τα 50  ζώα "χάθηκαν"  από  περιφραγμένο βοσκότοπο που διατηρεί στις Καρές Αποκορώνου Χανίων.
Τα κλεμμένα προβατοειδή εντοπίστηκαν  από Αστυνομικούς – Ειδικούς Φρουρούς του ΤΑΕ Αποκορώνου σε περιφραγμένο χώρο ιδιοκτησίας του συλληφθέντα.
Από την Αστυνομική έρευνα που ενήργησαν το Αστυνομικό Τμήμα Βαμού και το Τμήμα Αστυνομικών Επιχειρήσεων Αποκορώνου προέκυψε ότι δράστης είναι ο 47χρόνος, ο οποίος θα οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Χανίων.
CRETALIVE.GR
......................................................................................................................................................

 

Στο στόχαστρο και οι επιστροφές φόρου

Ξεκινούν έλεγχοι από την ΓΓ Πληροφοριακών Συστημάτων

Ενημερώθηκε: 14.08.2011 // 11:23

Εξονυχιστικούς ελέγχους σε όλες τις ηλεκτρονικές δηλώσεις που εμφανίζουν υψηλές επιστροφές φόρου, κυρίως άνω των 1.500 ευρώ, ξεκινά αμέσως μετά το Δεκαπενταύγουστο η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, με στόχο να περιορίσει τα φαινόμενα παράνομων επιστροφών που προέρχονται από απόκρυψη εισοδημάτων.
Θα πρέπει να αναφερθεί ότι το πρόγραμμα για τον έλεγχο των ηλεκτρονικών φορολογικών δηλώσεων έχει ήδη εγκατασταθεί σε όλες τις ΔΟΥ, όπου θα γίνει σύγκριση των ποσών που αναγράφονται στους κωδικούς των φορολογικών δηλώσεων των φυσικών προσώπων με αυτά που είχαν αναγραφεί στις δηλώσεις που υποβλήθηκαν πέρυσι και θα εντοπίζονται οι ακραίες διαφοροποιήσεις.
Το συγκεκριμένο μάλιστα «καθεστώς» ελέγχου των δηλώσεων που υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του Internet κρίνεται αναγκαίο από τα στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, καθώς κατά το παρελθόν είχαν εντοπιστεί αρκετές περιπτώσεις στις οποίες τα επιστρεφόμενα ποσά ήταν αδικαιολόγητα υψηλά.
naftemporiki.gr